9. november 2014

HANAFUBUKI - en side om Japan

Er du interesseret i Japan og gerne vil rejse dertil er jeg nød til at dele dette link med dig: Hanafubuki

Hanafubuki er en side om alt det info du behøver inden du rejser til japan. Der er masser af uundværlig informationer og links til både seværdigheder og shopping se blandt andet lige her under Links.

Der er masser af smukke fotoer og der bliver løbende lagt masser af ny information om Japan på siden.

Nina der står bag Hanafubuki rejser selv til Japan flere gange om året og deler på denne side ud af sin viden og erfaring med at rejse i Japan.

Jeg er selv meget begejstret for siden da jeg syntes at det er en overskuelig side med en masse skønne fotoer og masser af informationer samlet på et sted.

Jeg har lånt nogle skønne fotoer fra siden men jeg anbefaler jer selv at tage et kig derover


I må ha en dejlig dag

Kh
Ann :-)




#197
Etiketter: Japan