8. oktober 2014

Paillet elastik bånd metalic sølvfarvet i bredden 8 cm

En skøn paillet elastik bånd er netop lagt i webshoppen 
Båndet er i bredden 8 cm og er total belagt med skønne skinnede paillet i sølv.
Selv er jeg stor fan af alt med pailletter så dette bånd er en af mine egne personlige favoritter :-)

Jeg vil personligt bruge dette bånd til en nederdel til Wilma (min datter på 4 år) Det skal bruges til hendes nye dansekjole, for når Wilma skal danse herhjemme, ja så skal hun altså ha en dansekjole på med sving i :-)
Så jeg tænker at et lille stykke af dette bånd i kombination med en nederdel mes masser af vidde så hun rigtig kan svinge rundt er på min "must do" to do liste :-)

Båndet kan du købe i stofbutikken: Bettyp.dk

Husk på at glimmer er skønt og man blir glad af det selv på en regnvejsdag ;-)

Kh Ann :-)

Brug dette skønne paillet elastik bånd til at se en glimmer nederdel.
Her ses det skinnede paillet elastik bånd i sølv. er det ikke skønt med en masse pailleter, glimmer og glæde :-)