21. august 2014

BettyP.dk

#Syprøver, jeg laver forsøg i symaskinen hvor afprøver neon piping båndet. Jeg er i gang med at forsøge mig frem til hvordan man syr de pæneste hjørner.

#syprøve på overlock 4 tråde - jeg eksperimenterer med hvordan jeg får den perfekte ovelock kant ved sammensyning aaf to lag liberty stoffer. Liberty tana lawn kvaliteten er jo relativ tynd og det kræver den helt rigtige indstilling af overlock maskinen.

#kig til en masse skønne liberty stofruller.

#bundt af Liberty stofrester som jeg skal bruge ved symaskinen snart. I øvrigt også ren eyecandy for Liberty elskere ;-)







#179

Etiketter: Betsy, BettyP, Bettyp.dk, Liberty, Liberty art fabrics, Liberty Betsy, Liberty Fairford, Liberty Mitsi, Liberty of London, Liberty stoffer, Liberty tana lawn, Liberty Capel, Syning, Syprøver,