22. august 2014

BettyP.dk

Jeg er i gang ved symaskinen for øjeblikket. Jeg er ved udvikle baby sengetøj i skønne liberty stoffer som kommer til salg i webshoppen. 
Jeg vil gerne ha at baby sengetøjet er syet med det japanske pipingbånd fra webshoppen. Sengetøjet kommer til salg i shoppen men er også ment som en sy inspiration til mine kunder. 

Jeg håber at de vil inspirerer jer til selv at sætte jer ved symaskinen og få syet det skønneste baby sengetøj. Alle materialer som jeg bruger til at sy sengetøjet er fra BettyP

#Liberty stofrester som jeg skal bruge til at lave nye liberty astor stofknapper.

#Syprøve på baby pude brtræk i Libety tana lawn mauvey kantet alle 4 sider med neon koral farvet japansk piping.






#180

Etiketter:
Betsy, BettyP, Bettyp.dk, Liberty, Liberty art fabrics, Liberty Betsy, Liberty stoffer, Liberty tana lawn, Mauvey, Sytråd, Syning, piping, Tittebånd,