25. juli 2019

Sommer og lækkert gavepapir

Træhule bygget i æbletræ på terassen
Wilmas og Robin træhule der er bygget oppe i det store æbletræ.
Her sidder de tit med legekammerater gerne med en kurv med saftevand eller andre lækkerier.
Lækkert gavepapir i netto lige nu - virkelig fine syntes jeg  - 20meter/20kr ikke dårligt når Robin snart har fødselsdag
Lækkert gavepapir i netto lige nu - virkelig fine syntes jeg  - 20meter/20kr ikke dårligt når Robin snart har fødselsdag 

Kæmpe cowboy kaktus i vores spisestue - det er vist meget godt med en kaktus i denne varme :-)

Højbede med dahliaer.
Højbede med Dahliaer. 

Disse Dahliaer er købt som fremavlet plante det fortrød jeg lidt da jeg syntes de var meget slatne i starten , men nu syntes jeg de er blevet mere stærke i stænglerne. De har så fået lus - så det skal jeg ha kigget på snart. 

Det lille pæretræ.

Tre krukker på terassen  klar til planter.
Tre krukker på terassen  klar til planter.
Dahliaplante plantet i stor zinkbalje.
Dahlia købt som knold - den er ikke i blomst endnu men til gengæld virker planten mere robust end dem der er fremavlet.  Næste år tror jeg kun jeg vil købe knolde til udplantning frem for de fremavlede. Dog vil jeg lige se blomstringen af denne her dahlia.