24. juli 2019

Lækkert retro stof med Kirsebær

Jeg har fået dette flotte print hjem til webshoppen.

Stoffet er printet med rimelig store kirsebær - illustrations looket er retro og leder mig tilbage til min barndom.

Jeg er vild med stof med kirsebær syntes der er noget enkelthed over motivet og så den lækre røde bær farve.

Stoffet er ekstra bredt cirka 146/148 centimeter.

Det er iren bomuld og prisen er fin - det ligger til 95 kr per meter og du kan købe ned til 25 centimeter af stoffet.

Selv har jeg lyst til at sy en lille pung med en lækker lynlås til at ha i min taske.

Her er lige et enkelt foto af stoffet.

metervarer med kirsebær print - hvidt stof med kirsebær naturtro farver: røde/grønne farver
Closeup af retro kirsebær stoffet - rigtig fine illustrationer hvis du spørger mig.