29. april 2019

Bella - Vores søde hund

Det er meget længe at jeg sidst har blogget imellemtiden har jeg været på instagram hvilket jeg stadig er men sørme om jeg ikke fik lyst til at starte med at blogge igen da jeg kiggede på min blog i påskeferien og syntes at det var en god historie den fortalte mig:-)

Siden sidt har vi fået en dejlig hund som hedder Bella og der er af racen Beagle.

Nu da hvalpetiden (det var hårdt) er overstået syntes jeg at det er rart med en hund i familien :-)

Bella vores hund er sød kælen og legesyg.

Børnene elsker hende, dog er de lidt irriteret på hende når de har kammerater på besøg da kammeraterne som regel gerne vil lege med Bella :-)

Nå men her er hun - til sommer bliver hun et år hvilket svarer til syv menneske år noget Robin har haft svært ved at forstå .... det kan jeg egentlig godt forstå :-)

Whats not to like :-)