30. marts 2015

Fødselsdagsgaver til Wilma

Lidt hjemmelavede fødselsdagsgaver til Wilma.

Wilma fik et lilla chatol til hendes værelse som hun skal bruge som skrivebord og så var det praktisk at de havde hylder til opbevaring, jeg skal nok vise bordet frem her på bloggen en af dagene.
Til dette havde jeg lavet disse 3 ting.

1) En holder til tudser - lavet af Liberty rester i lilla nuancer og kantet med zigzag bånd i matchende farve. I holderen var der blandt andet trylletudser og tudser med tynd og tyk ende. Jeg kan selv huske at jeg havde trylletudser og syntes det var magisk når man malede med den hvide tuds at farven skiftede.

2) En flagranke med vimpler der skal hænge på chatollet. Flagranken har jeg syet af Liberty Betsy og Liberty Mitsi begge i kvaliteten Tana Lawn som er 100% bomuld. Jeg havde brugt rødt foldebånd til kantning og et lilla zigzag bånd til pynt. Alle materialer er fra butikken Bettyp.dk

3) En skitse bog lavet af små Liberty rester i lilla nuancer som jeg har klisret på bogen og puntet med rundt neonelastikbånd og en hæklet blomst med Liberty Betsy knap i midten.

Kh Ann :)