20. marts 2015

Butikken

Jeg har fået påskepyntet i butikken og fået gennem fotograferet hele butikken. Det næste stykke tid vil der komme en masse fotoer af butikken på bloggen der viser BettyP.dk univers. Det er en anderledes stofbutik med afsæt i noget der er  kreativt, moderne, anderledes, hyggeligt og farverigt.

Jeg håber du har lyst til at kigge med :-)

Et kig til mit arbejdsbord hvor jeg sidder med min elskede mac som jeg for alt i verden ikke vil undvære. Det er her jeg ordner alt det praktiske, laver nye kollektioner af stof, bånd og knapper til BettyP.dk. Der er også her jeg hver dag sidder og kigger ud af vinduet og følger med hvad der sker på gågaden i helsingør, det er faktisk ret hyggeligt :)

Her et par fotoer af påskepynt på skrivebordet. Glas til bloklys som jeg har pyntet med neonfarvet elastik, stofknap med kaniner fra japanske kokka, et lille stykke Liberty stof i påskefarver, det lille hvide og gule hælede hjerte, et bredt lyseblåt grosgrainbånd og et smallere neonfarvet. Jeg har en duft geranium hvor der hænger små træ malede påskeæg og påskeæg hvor der er små stykker Liberty stof. Jeg har en hjemmelavet blyantsholder i samme stil som det andet glas.

Det er her jeg sidder og drikker et god kop kaffe, nyder at Wilma og Robin er afleveret i børnehave og vuggestue og at jeg har en dag hvor jeg kan arbejde igennem. Jeg elsker mit arbejde, min frihed  og jeg er bevidst om at dette er et stort privilegium som få kan sige.


Kh
Ann :)



#290