10. november 2014

Jacquard bånd i tre varianter af små dansende piger der holder i hånd

Så er der 3 nye vævede bånd i butikken. Det er jacquard bånd der forestiller små dansende piger.
Jeg faldt for dette bånd fodi jeg syntes det var fantastisk i farvekombinationeren og så var jeg helt vild med den detalje at nederdelene på pigerner er unden får båndet og giver en lille blondeeffekt til båndet.

Båndet er noget folklore look over sig som også er noget af det jeg satser på kommer fremadrettet.

Selv kunne jeg godt tænke mig at sy en nem/simpelt snit  nederdel til Wilma hvor jeg vil bruge dette bånd til at kante forneden.


Båndet er vævet i 4 farver og har en total bredde på 13mm -  kvaliteten er også i orden.

Du kan købe de tre varianter af  båndet lige her i bettyp.dk:

Kh
Ann

Jacquard vævet børnebånd der forestiller små dansende piger der holder i hånd, utrolig sødt bånd
Jacquard vævet bånd i tre varianter med små dansende piger der holder i hånd...så sødt.
#200